יום ראשון, 15 במאי 2011

מתמטיקה - גיאומטריה - החיים

שלום לתלמידיי!

בשיעורים האחרונים הכרנו לעומק את המשולש. למדנו על התכונות שלו, סוגי המשולשים השונים, ובקטעים המיוחדים שבו כדוגמת- תיכון וגובה. בסוף היחידה למדנו גם כיצד לחשב שטחים של משולשים שונים.

ביום ראשון (12.6) התקיים מבחן בנושא, רוב תלמידי הכיתה לא ענו נכון על השאלות שעסקו במשולש. מדוע?

מה המסקנה האישית שלכם בעקבות המבחן? מה תרצו לשנות/ לשפר למבחן הבא?
והאם לדעתכם יש צורך ללמוד בשיעורי המתמטיקה על הצורות ההנדסיות, לדעת כיצד לחשב את שטחם והיקפם?

בהצלחה

14 תגובות:

  1. ללמוד יותר טוב .
    כן צריך ללמוד יותר טוב את החומר וגם על תיבה
    שם: שר כהן :)

    השבמחק
  2. במבחן הבא אני ישקיע יותר והשתדל לקבל ציונים גבוהים.
    בעייני זה לא חשוב ללמוד צורות הנדסיות

    השבמחק
  3. עינב צ'יקוראל12 ביוני 2011 בשעה 23:58

    אני ממש מאוכזבת מעצמי על כך שלא למדתי וכמו שאמרת ויתרתי לעצמי מהר מידי. אני מעדיפה להסתכל על כל השנה הבאה ולא רק על המבחן הבא- ובשנה הבאה אני אתמיד במתמטיקה ואתמקד בלמידה.
    אני בטוחה שגם בשנה הבאה יהייה לי קשה בשיעורי בית... אני חושבת שאנחנו חייבים ללמוד על צורות הנדסיות וכו' מכיוון שאת זה אני כן מבינה.(לפחות יותר טוב ממתמטיקה!)

    השבמחק
  4. המבחן היה קשה, הייתי רוצה לשפר בפעם הבאה.
    לפי דעתי צריך ללמוד הנדסה כיוון שזה חשוב.

    השבמחק
  5. הסיבה שלא הצליחו זה כי לא למדו ..
    המסקנה שלי היא ללמוד יותר ולחזור יותר על החומר ולהקשיב יותר בשיעורים
    ללמוד יותר , להקשיב יותר בכיתה...
    כן לפי דעתי צריל לעשות חזרות

    השבמחק
  6. למבחנים הבאים אני ילמד יותר ואני ישתדל לקבל ציונים גבוהים. אני לא חושבת שצריך ללמוד צורות הנדסיות ואת שטחם והיקפם.

    השבמחק
  7. ללמוד יותר וזה לא חשוב ללמוד הנדסה

    השבמחק
  8. אני הייתי רוצה לשפר את המבחן וצריך לדעת איך לחשב את הצורות הנדסיות בשיטחם והיקפם

    השבמחק
  9. נועה צור ובר עירון13 ביוני 2011 בשעה 0:04

    היינו רוצות לשפר את המבחן הבא משום שמספר הנקודות במבחן היה נמוך יחסית ואנחנו מסוגלות ליותר.
    יש צורך ללמוד בשיעורי המתמטיקה על הצורות ההנדסיות וכיצד לחשב את שטחם והיקפם משום שזה חשוב לדעת את החומר הנלמד.אנחנו נרצה לשנות במבחן הבא את הציון ואת השאולות שלא ענינו בהם נכון.

    השבמחק
  10. לדעתנו המסקנה מזה שרוב ילדי הכיתה ניחשלו במבחן מכייון שלא הכינו שיעווורי בית וגם לא מקשיבים בשיעורים ,הייתי רוצה ללמוד למחר הבאה ביותר יסודיות ולחקור את הנושא אנחנו לא מעוניינים לללמוד על הצורות ההנדסיות וגם לא דעת לחששב את שיטחם והיקפם!שנה טובה ובהצלחה בשנה הבאה ..<3

    השבמחק
  11. אני ישקיע יותר במבחנים הבאים ,וינסה לקבל ציונים גבוהים יותר ..
    בעיני זה לא חשוב ללמוד הנדסה .

    השבמחק
  12. אני צריך להשתפר במשולשים ותיבות וכל דברים הקשורים ואני רוצה וצריך לקבל ציונים יותר גבוהים ושנלמד יותר על שטחים והקפים ונפחים וכל זה

    השבמחק
  13. אני חושבת שהרבה ילדים לא ענו נכון על השאלות על המשולש כי הם לא התקוננו.
    לדעתי צריך ללמוד צורות אנדסיות כי זה יכול לעזור לנו בחיים (אני חושבת) הייתי רוצה לשפר את התשובות הלא נכונות שלי. ודעתי על המבחן שהוא היה בסדר.
    אלין

    השבמחק
  14. לזהבה
    מאוד נהנתי שהיית המורה שלי את מאוד נחמדה, עזרת לי להבין טוב את החומר....
    אני מקווה שתיהי גם מורה שלי בשנים הבאות :) מגילי ויטלסן

    השבמחק